Als ondernemer zijnde is het fijn als je kunt besparen op de kosten. Wanneer je bedrijf op een gegeven moment dusdanig is gegroeid, is het tijd voor een kantoor. Zo heeft iedereen een eigen werkplek, kun je de verschillende afdelingen voorzien van een eigen werkruimte en kun je bijvoorbeeld een algemene overlegruimte creëren. Voor het inrichten van al deze ruimtes heb je natuurlijk wel het behorende meubilair nodig. Als je dit allemaal bij elkaar optelt, kunnen de kosten flink oplopen. Daar hebben wij een oplossing voor, namelijk gebruikte kantoormeubelen. Goed voor de portemonnee en het milieu Tweedehands kantoormeubelen zijn meubelen die al eens gebruikt zijn in een ander kantoor. Dit bedrijf komt deze ophalen. Vervolgens wordt al het meubilair grondig nagelopen en gecontroleerd: werken alle onderdelen naar behoren? Is er iets toe aan vervanging? Nadat het meubilair is gecontroleerd en eventueel is gerepareerd of onderdelen zijn vervangen, bieden zij dit kantoormeubilair weer aan. Je kunt als ondernemer dit kantoormeubilair aanschaffen voor een scherpe prijs. Je betaalt namelijk niet de nieuwprijs. Op deze manier kun je dus kantoormeubilair van de beste merken in jouw kantoor gebruiken, maar dan voor een voordelige prijs. Een bijkomend voordeel aan bijvoorbeeld refurbished bureaustoelen aanschaffen, is dat dit goed is voor het milieu. Je bespaart namelijk enorm op de grondstoffen en de stoffen die vrijkomen tijdens het productieproces van refurbished bureaustoelen. Doordat enkel de kapotte onderdelen worden vervangen, verminder je hiermee flink de uitstoot en ook het afval. Het is zonde als je een volledige bureaustoel weggooit terwijl er bijvoorbeeld maar één onderdeel kapot is.
|